Tuesday, February 23, 2010

Pemandu Jelita (2010) Astro Ria mkv

Mengisahkan seorang gadis bernama Miki atau nama sebenarnya Misliha Kirana yang berasal darl keluarga mewah. Beliau adalah anak tunggal kepada Dato Jalal, telah di limpahi kemewahan sedari kecil dan segala keendak nya di turuti. Namum setelah kematian isteri dan mengenangkan pesanan terakhir nya, Dato Jalal mula menarik semula segala kemudahan, keistimewaan dan kemewahan yang di beri kepada Miki. Apatah lagi melihatkan Miki semakain liar, malas dan asyik bersosial dengan kawan2nya terutama Noni.
Dato Jalai terpaksa melalukan semua ini demi masa depan dan kebaikan Miki yang mula mencecah 21 tahun.Keputusan ini amat mengejutkan Miki dan mula merajuk namun di atas tiket berdikari. Beliau pada mulanya yang di berikan Ajib iaitu pemandu peribadi bapanya, Miki menerima keputusan itu.
Bermulalah perjalanan Miki di atas ticket berdikari. Beliau pada mulanya yang tidak pernah memandang atau mengendahkan Ajib, mula berbaik dan berkawan dengannya, Apatah lagi Ajib begitu rajin membawa Miki ke sana sini untuk mencari kerja secara curi2 dari Dato Jalal malah Ajib beegitu baik dan tak putus asa member galakkan pada Miki agar terus berusaha mencari kerja.


Download Link :

Part 01 | Part 02 | Part 03

Join sume file menggunakan Winrar Pro

No comments:

Post a Comment